2015-05-22

Co Vás čeká na Business Meetingu?

Dobrý den, představíte nám váš business meeting a jeho moderátory trochu blíže? A proč jste zvolili zrovna název Zaostřeno na kvalitu?

Dobrý den, náš business meeting jsme připravili u příležitosti Mezinárodního dne vzdělávání a rozvoje dospělých. Naše společnost MgC Group je dlouhodobým „bojovníkem“ za kvalitní vzdělávání a tak nám právě tento svátek přišel jako ideální možnost k propojení odborníků z různých oborů. Cílem celého setkání je vyměnit si nejnovější poznatky a zkušenosti z praxe v oblasti vzdělávání.

A představíte nám moderátory vaší akce?

Naší akcí vás budou provázet tři moderátoři. Jsou jimi Janis Sidovský, Magdaléna Prunerová a Martina Jandečková. Každý bude provázet naše hosty v jiné konferenční místnosti. Všichni mají dlouhodobé zkušenosti se vzděláváním a rozvojem zaměstnanců a také jsou specialisté na oblasti, které budou moderovat.

Proč vlastně probíhá tento business meeting ve třech různých místnostech? Nebylo by to lepší v jedné?

Chtěli bychom, aby si naši hosté odnesli z celého dne co nejvíce. A jak to na standardních konferencích a business setkání bývá, každý z nás čeká na tu jednu konkrétní osobu nebo téma, které nás zajímá. My tímto způsobem umožníme v jeden čas výběr ze tří různých témat. Hosté se mohou volně pohybovat po celém prostoru a získat tím větší množství zajímavých podnětů pro jejich praxi.

Tak se pojďme podívat na jednotlivé místnosti a hosty trochu blíže. Co nás čeká v první konferenční místnosti?

Hlavním tématem zde budou univerzity a dále pak kvalita lidí na trhu práce. Dlouhodobě se osobně věnuji marketingu a PR známých osobností a zajímá mne, jak funguje osobní marketing na trhu práce. Co se studenti i zájemci o práci učí, aby se uplatnili v oborech, které je zajímají.

Pojďme se nyní přesunout do druhé místnosti, ta je zaměřená na výrobu a směnné provozy. Co nás čeká v této části meetingu?

Jak už bylo řečeno předtím, každý obor má svoje specifika. U výroby to platí dvojnásob. Ve výrobních organizacích je většinou zaměstnáno mnohem větší množství lidí a je u nich kladen velký důraz na specializaci a odbornou způsobilost k dané profesi. Ta je často velmi různorodá a vyžaduje tudíž zvýšené nároky na její získání a následnou kontrolu. Kvalitní vzdělávání zde hraje velmi významnou roli a je dle nás nezbytné pro zajištění dlouhodobé prosperity každé výrobní společnosti.

A co vaší hosté? Kdo bude přednášet v této části meetingu?

Našimi hosty zde budou Peter Chudoba ze společnosti MIBA Steeltec, která jako první společnost na Slovensku obnovila systém tzv. „Duálního vzdělávání“, což je napojení na učňovské školství. Díky jejich projektu se v minulém roce změnil zákon o učňovském školství na Slovensku a ostatní výrobní společnosti se k nim jezdí učit, jak tento proces úspěšně zavést.

Koho dál jste pozvala?

Velmi si vážíme účasti zástupců ze společnosti Philip Morris International, Marka Adamuse a Josefa Ficka, kteří mají dlouholeté zkušenosti s řízením mezinárodních a výrobních týmů. Philip Morris se dlouhodobě drží stranou mediálních a odborných diskuzí, nicméně díky jejich úspěchu v tomto roce, kdy získali prestižní ocenění Top Employers Czech Republic 2015 se nám podařilo je získat pro tuto unikátní příležitost. Dále pak bude našim hostem Tomáš Stránský ze společnosti KIENBAUM UND PARTNER, který má rovněž dlouhodobé zkušenosti jako HR manažer a odborný konzultant v oblasti lidských zdrojů. Jako zkušený a uznávaný právník se zaměřuje především na dodržování předpisů, podporujících kvalitní výkon zaměstnanců.


Proč právě univerzity? Proč jste je pozvali na meeting, kde budou lidé z praxe?

Protože právě na univerzitách dochází k prvnímu propojení teorie s praxí. V dnešní době si studenti nacházejí práci nejčastěji již v době studií. Navíc společnost MgC Group dlouhodobě aktivně podporuje propojení univerzit s praxí a spolupracuje na nejrůznějších společných projektech. Mimo jiné se nám dlouhodobě daří vyhledávat talentované studenty vysokých škol a pomáhat jim získávat pracovní kontakty či konkrétní pracovní nabídky.

A jakou roli bude mít na workshopu účast „executive search“ společností? Co přinese téma přednášky „Kvalita lidí na pracovním trhu“?

Se společností STANTONCHASE nás pojí již jeden velmi úspěšný projekt PEOPLECARE, kde se zaměřujeme na propojení náboru a zaškolení zaměstnance do nové pozice. Cílem je podpořit efektivní a samozřejmě kvalitní vstup zaměstnance do nového prostředí a tím rychleji zajistit požadovanou úroveň výkonu. Josef Papp je zkušený head hunter, který je vždy o krok napřed a svým klientům nabízí nejlepší „mozky“ na trhu.

A co můžeme očekávat ve třetí místnosti našeho meetingu?

Tady se chceme zaměřit především na sféru obchodu a služeb. Jinými slovy jak to vypadá v oborech orientovaných na přímí kontakt se zákazníkem.

A na jaké hosty se můžeme těšit zde?

V naší konferenční místnosti přivítáme zástupce retailu, paní Renatu Soukupovou, která působí na pozici HR manažerky ve společnosti LIDL. Společnost LIDL nedávno poprvé publikovala informaci o výjimečném projekt „Manažer 21.století“ zaměřeného na standardizaci úrovně manažerského výkonu vedoucích prodejen. Projekt v obdobném rozsahu a kvalitě je na českém trhu zcela ojedinělý a proto se těšíme na detaily.


A kdo bude prezentovat své zkušenosti z oblasti služeb?

Zde budou našimi hosty Klaus Pilz ze společnosti Vienna International, který působí dlouhá léta na pozici ředitele hotelů či lázní. Jeho zkušenosti se zaměstnanci napříč střední Evropou, kdy působil v Rakousku, Čechách, na Slovensku s maďarským managementem jsou pro dnešní multikulturní svět nedocenitelné. Velmi si vážíme účasti Petry Horákové ze společnosti MANDARIN ORIENTAL, která se podělí o své zkušenosti s kvalitou vzdělávání v rámci financování z evropských sociálních fondů.

Žádné komentáře:

Okomentovat