2015-12-14

Předvánoční...

Adventní čas je za polovinou a většinu z nás přepadá panika a stres, někoho až hrůza. Vánoce - ty jo, co všechno je ještě potřeba zařídit, udělat. A dárky věčné to téma! Máš? Už víš co? Co já budu zase letos vymýšlet? Rok od roku je to těžší. …

Každý rok jsem obdivovala svoji sestru. V listopadu hlásila: “Mám hotovo - vymyšleno, nakoupeno, zabaleno!”. Hmmm, já ještě “ani ťuk”. Ale příští rok, už konečně začnu včas.

Letos se to opravdu podařilo. Sama jsem z toho překvapená a nechce se mi tomu věřit. Neběhám bezhlavě po obchodních domech, trzích, nebrouzdám po internetu a nečekám až mě “něco” cvrnkne přes nos. Příprava rovná se 90% úspěchu. Sedám k papíru, přemýšlím a píšu.

Rodina, kamarádi - skupina je to veliká a různorodá, píšu seznam KOMU. Třiadvacátého nebude žádné překvapení, na nikoho nezapomenu! Pokračuji dál, všechno jsou to osoby, které znám, mám je ráda. Tak jo, kdo CO má rád, CO koho baví nebo mohlo by bavit. O čem jsme se v poslední době bavili. 

CÍL je jasný být kreativní, originální a vložit do dárku kousek sebe. Koukám na seznam a nápady už se hrnou. Vždyť je to tak jednoduché.

Pak už jen JAK a KDE. Bude to rychlé. Internet, několik vytipovaných obchodů a je to.


Takže stejně jako ve všem, je důležité mít cíl, říci si komu , co a jak, prostě být připraven.

A co vy?

Autor článku: Lenka Votavová

Žádné komentáře:

Okomentovat