2015-06-14

Význam kvality v sektoru hotelnictví

Zavítáme-li do druhé místnosti konference, jsme ihned vtaženi do velmi poutavé diskuze na téma kvality zaměstnanců v hotelnictví od Klause Pilze, regionálního ředitele Vienna International 
Hotels & Resorts. 

Kvalita je jednou z nejpodstatnějších věcí v tomto sektoru. Víte, 
v čem tkví rozdíl mezi tříhvězdičkovým a pětihvězdičkovým hotelem? Většinu z nás patrně napadne, že rozdíl se nachází v počtu hvězdiček, jelikož pět hvězdiček dává logicky vzato více než tři. Zdá se nám to jednoduché, ale víme přesně, co to vlastně znamená? Luxus? Dostupnost služeb? Zážitky? Chutné jídlo? Hezký nábytek? Kvalitní personál? Po lovení vzpomínek na cestování a výčtu všech možných asociací se dostáváme ke slovu zaměstnanci, kteří jsou významným faktorem ovlivňující celkovou kvalitu služeb. Co tedy očekáváme od zaměstnanců tříhvězdičkového hotelu v porovnáním se zaměstnanci pětihvězdičkového hotelu? Odpověď, kterou budeme dále rozvíjet, zní: „Zaměstnanec tří i pětihvězdičkového hotelu se snaží kvalitně odvézt zadanou práci, ovšem druhý se od prvního liší osobnějším přístupem k hostům...”

Žádné komentáře:

Okomentovat